суббота, 16 марта 2013 г.


Рефлексія. Модуль 10, 11
Сьогодні:
  • Тренер проекту ознайомила нас з новим поняттям фасилітація,  кожного дня пізнаємо щось нове.
  • Я відповіла на запитання документу фасилітація.
  • Також переглянула нові Інтернет ресурси, порекомендую учням.
  • І ще перевірила всі складові свого портфоліо.
Тренінг дуже сподобався, відкрила для себе багато нового.  Всі модулі цікаві і завжди була підтримка тренера, нові знання - це завжди корисно. А головне, що ці нові знання я обов 'язково передам своїм учням. В своїй проектній роботі з учнями буду використовувати створення блогів, різні форми оцінювання, дуже сподобався мережевий опитувальник. 
Всім бажаю успіху в роботі!

пятница, 15 марта 2013 г.

МОДУЛЬ 9.


В цьому модулі я з колегами:
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 
 Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 
Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
 Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; 
Внесли зміни в План вивчення теми;
Критично оцінили, чого вони навчилися; 
Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

четверг, 14 марта 2013 г.

Модуль 8
.
Сьогодні ми обговорили ідеї залучення учнів до оцінювання, допрацювали плани оцінювання. 
Я створила форми для підсумкового оцінювання, переглянула і оцінила приклади робіт учнів. 
 Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей.

Я зрозуміла нарешті, що оцінювання, яке будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. 

Електронна бібліотека мене вразила великою кількістю різнообразних форм і шаблонів, які можна вільно використовувати (змінювати для своїх потреб).

воскресенье, 10 марта 2013 г.


МОДУЛЬ 7
Цей модуль допоміг мені:
Поділитися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
Створити та оцінити приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
Внести зміни до свого Плану вивчення теми;
Осмислитите, чого я і учні навчилися. 

суббота, 9 марта 2013 г.

МОДУЛЬ 6. 
В цьому модулі я навчилась:
  • Обговорювати проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
  • Запланувати, як вони будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів; 
  • Переглянути План вивчення теми та внести до нього зміни; 
  • Осмислити те, чого я навчилася в цьому Модулі.

пятница, 8 марта 2013 г.

МОДУЛЬ 5

Цей модуль допоміг мені:
Обговорити в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінити навчальні потреби учнів;
Обговорити у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
Розглянути та обговоряти закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
Створити списки використаних джерел;
Розглянути, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
Оцінити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
 Створити форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
Переглянути План вивчення теми та внесуть до нього відповідні зміни;
Осмисляти те, чого я навчилася в цьому Модулі;
 Запланують, як я буду використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.



четверг, 7 марта 2013 г.

Рефлексія
Модуль 4
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…
·        оцінювання навчальних проектів має здійснюватися протягом всього навчального процесу;
·        оцінювати важливі цілі проекту;
·         використовувати різні стратегії оцінювання;
·        залучати учнів до процесу оцінювання;
·        враховувати навчальні потреби учнів;
·        демонстрація розуміння змісту та володіння навичками.